Blog

Få gode råd til jeres tur i autocamperen

Hvis du ikke har prøvet at holde ferie i en autocamper før, er det en helt ny verden, der åbner sig. Vi vil gerne introducere dig for alle de muligheder for oplevelser, der følger med nøglerne til en autocamper.

Her på bloggen vil vi løbende dele autocamperoplevelser fra ind- og udland, som forhåbentlig kan inspirere dig til nye ferieeventyr.

16. august 2022

Caravan Salon 2022 Nu nærmer tidspunktet sig for Europa´s største campingmesse. I år sker det i perioden fra d. 26/8 – 4/9, alle dage fra kl. 10 – 18. Jeg vil være at finde på Frankia´s stand i hal 17 fra d. 27/8 – 1/9 og vil meget gerne kontaktes på tlf. 4018 3701 […]

31. januar 2022

Ferie messen i Herning 2022 Så er det ENDELIG snart tid til messen i Herning igen, efter det har været aflyst de sidste 2 år grundet corona. I år vil messen løbe af stablen d. 25. – 27. februar. Det er skandinaviske største ferie messe som bliver afholdt i MCH. Messen har været afholdt siden […]

26. januar 2022

Fredag Igen i år tog vi en juletur til Lübeck . I år havde vi mine forældre med, så vi var denne gang afsted i 2 autocampere. Vi kørte fra Jels kl. 12.30, turen her fra tager ca. 2,5 time. Da vi kom derned var der masser af pladser på autocamper holdepladsen. Herfra kan man […]

8. september 2021

Turen startede fra Jels til en DACF plads ved Rødvig, vi kunne ikke helt finde pladsen, men kom til at holde helt ned til vandet. Der spiste vi det sushi, som vi havde hentet på vejen.   Faxe Kalkbrud – Autocampertur til Sjælland Dagen efter kørte vi til Faxe kalkbrud, som vi havde hørt rigtig […]

10. august 2021

Vedr. Caravan Salon Düsseldorf 2021 Nu nærmer tidspunktet sig for Europa´s største campingmesse. Den løber af stablen for 55. gang. I år sker det i perioden fra d. 27/8 – 5/9, alle dage fra kl. 10 – 18. Jeg vil være på Frankia´s stand fra d. 28/8 – 2/9 og vil meget gerne kontaktes på […]

15. april 2021

Vi har været forhandler af Bavaria/Pilote i 20 år. Niels var nede og hente en Frankia på fabrikken og spurgte til hvilken model det var der stod ovre på pladsen. Han endte efter kort samtale med medarbejderen fra Frankia fabrikken, at finde ud af at det ville være den helt perfekte vogn til udlejning hjemme […]

12. april 2021

Så startede påsketuren for os, en autocampertur til Bornholm. Første stop var i København ved Nordhavnen, fin stellplads. Den var lige åbnet for sæsonen, så den var gratis for i nat. Normal prisen er 255,- pr overnatning inkl. strøm. Vi blevet taget godt imod Direktøren og hans kone. De guidede os til at tage bussen […]

15. marts 2021

FRANKIA… TYSK KVALITET I SÆRKLASSE! Frankia blev grundlagt i 1960 i Marktschorgast og er i dag stadig at finde i dette område. Som i alt andet er tyskerne kendt for at sætte en utrolig høj standart inden for motor industrien og dette er selvfølgelig også gældende ved produktionen af Frankia autocamperne. På fabrikken ligger de […]

3. marts 2021

Turen går til Heide Park! Hvis man er ved at være træt af de forlystelser Danmark har at byde på, kan vi helt sikkert anbefale en tur til Heide Park, Soltau i Tyskland. Vi tog af sted sidste sommer om eftermiddagen og satte næsen mod Snow Dome Bispingen. Turen der ned i autocamper tager ca. […]